Głowa Rodzina: brak
Opis: Klan, który można uznać za konkurencje dla klanu Inzuka. Jego członkowie przekazują sobie sekret Zwierzęcej Pieczęci. Nałożona między łopatkami wyzwala naszą zwierzęcą naturę i przeobraża w pół-człowieka a pół-zwierze.
Kekkei Genkai: Zwierzęca pieczęć - Pieczęć, która cie przemienia w połowie w zwierze, które przypominasz.
Chakra: 1.000 i 100 utrzymanie.
Warianty:
Pająk - Wyrastają ci dodatkowe dwie pary rąk i masz dostęp do technik:
Kumo Kousatsu: Styl TaiJutsu charakterystyczny dla Kidoumaru. Dzięki sześciu pajęczym niciom przyczepionym do poszczególnych palców dłoni, shinobi może dokładniej penetrować teren i lepiej unikać ataków w powietrzu. Użytkownik najczęściej zaczepia nicie o drzewa.
Chakra: 20 na post
Kumokakuhan - 20 CO: Kolejna pajęcza technika Kidoumaru. Shinobi wysyła serię mniejszych pajęczyn, które po trafieniu w przeciwnika, obezwładniają go. Ilość pajączyn i częstotliwość, w jakiej są wypuszczane zależą od upodobań użytkownika.
Chakra: 700 za jedną sieć
Kumo Nenkin no Yoroi - 80 CO: Tak zwana "złota zbroja". Technika, która jest dość podobna do jutsu Gaary - "Suna no Yoroi", z tym że Kumoyoroikin nie wykonana jest z piasku, lecz dziwnej, złotej substancji, która jest niesłychanie wytrzymała i twarda. Użytkownik może kontrolować wytwarzanie zbroi, używa do tego chakry. Oczywiście owa zbroja służy do obrony.
Chakra: 3.000
Kumonenkin - 40 CO: Dość przydatna technika polegająca na wytworzeniu broni wykonanej ze złotej i bardzo wytrzymałej substancji. Użytkownik może wytwarzać broń do woli, jedynym limitem jest jego chakra.
Chakra: 700 za jedną
Kumoshibari - 80 CO: Pajęcza technika polegająca na zatrzymaniu przeciwników bardzo mocną siecią, która potem zwija się z zamienia w kokon.
Chakra: 1.800
Kumosoukai - 80 CO: Za pomocą pajęczej sieci ninja obezwładnia przeciwnika, unieruchamiając go niczym pająk swoją ofiarę. Teraz wystarczy już tylko wykończyć wroga. Nić wykonana jest z chakry, tak, aby nic nie mogło jej przeciąć.
Chakra: 1.000
Kumosenkyuu - Suzaku - 80 CO: Chyba najsilniejsza i najbardziej oryginalna technika, jaką zdążył nam zaprezentować Kidoumaru. Wpierw wytwarza on łuk oraz złotą strzałę z tajemniczej złotej substancji, która jest niesłychanie wytrzymała. Następnie wystrzeliwuje strzałę z niesamowitą szybkością i siłą, która przebija się przez wszystko, co napotka na swojej drodze. Kierunek lotu strzały ninja może korygować za pomocą nici, która przyczepiona jest do strzały.
Chakra: 1.000 i 400 za strzałę.
Wąż - możesz wydłużać swoje ręce, nogi oraz szyje i sprawić by był giętkie jak wąż. Całe twoje ciało zaczynają pokrywać łuski i masz dostęp do technik:
Senei Jyashuu - 20 CO: Jutsu, dzięki któremu z ręki wyłaniają się węże. Mogą być przydatne do walki z wieloma przeciwnikami. Węża przydają się do obwiązania wroga lub, także, przerzucaniem go.
Chakra: 500 za węża do 5.
Senei Ta-Jashuu - 40 CO: Oryginalna technika Orochimaru, związana z przywoływaniem węży i wystrzeliwaniem ich z rękawa. Podczas gdy zwykłe Sen'ei Jashuu polega na użyciu tylko kilku gadów i rzadko jest stosowana do akcji typowo ofensywnych, Sen'ei Ta-Jashuu powoduje stworzenie kilkunastu, a nawet kilkudziesięciu bestii. Technika ta ma duży zasięg i trudno zrobić przed nią jakikolwiek unik, ponadto jad węży jest silnie trujący i nawet jedno ukąszenie może się bardzo źle skończyć.
Wymagania: Senei Jyashuu
Chakra: 500 za węża od 10 - 30
Souja Sousai no Jutsu - 120 CO: Przy pomocy tylko jednej pieczęci tworzonej z przeciwnikiem, która przypomina pieczęć węża można odesłać go, jak i siebie na drugi świat. Użycie tej techniki jest ostatecznością.
Chakra: cała i śmierć
Tygrys - Rośniesz i pokrywasz się futrem tygrysa, twoje kły wyrastają, a w twoich oczach pojawiają się szparki. Szybkość i zwinność +15
Nosorożec - Rośniesz, a z czoła wyrasta ci róg. Natomiast twoja skóra robi się gruba, szara i twarda. Siła + 15, Wytrzymałość +20, Szybkość i zwinność -5
Offline